Postęp Zajezdni Annopol w technologii BIM
Budowa zajezdni tramwajowej R-5 Annopol wielkimi krokami zbliża się do końca. Kluczowa dla rozbudowy warszawskiej sieci tramwajowej inwestycja zmienia swe oblicze nie tylko w realnym świecie, ale i w środowisku BIM (Building Information Modeling). Cykl życia każdego budynku ma swoje odzwierciedlenie na wirtualnych modelach. Spójrzmy jak dzisiaj przedstawiają się wybrane obiekty na trójwymiarowych modelach realizacyjnych BIM.
Budynek Hali (bud. nr 1B) – Pomieszczenie warsztatowe klejenia laminatów – układ instalacji sanitarno-elektrycznych
Budynek Hali (bud. nr 1B) – Hall – układ instalacji sanitarnych
Budynek Hali (bud. nr 1 B) – Kotłownia – instalacja centralnego ogrzewania
Budynek Hali (bud. nr 1B) – Pomieszczenie Kierownika zespołu zaplecza
Budynek administracyjny (bud. nr 2) – Hall
Hala postojowa (bud. nr 3) – Bramy wjazdowe wraz z układem instalacji sanitarno-elektrycznej
Hala postojowa (bud. nr 3) – Bramy wjazdowe wraz z konstrukcją stalową dachu
Budynek podstacji trakcyjnej (bud. nr 4) – Pomieszczenie techniczne – układ instalacji sanitarnej
Bud. nr 5 (pogotowia sieciowego i torów) – pomieszczenie hydroforni – układ instalacji sanitarnej
Budynek garażowy z zapleczem (bud. nr 8) – Garaż – układ instalacji sanitarnej
Budynek lakierni, garaż wagonów powypadkowych i pługów (bud. nr 9) – Kabina lakiernicza
Budynek lakierni, garaż wagonów powypadkowych i pługów (bud. nr 9)
Układ torowy do budynku nr 9 (bud. lakierni, garaż wagonów powypadkowych i pługów)
Nasadzenia między Bud. Nr 9, a Bud. Nr 1A
Widok ogólny na zajezdnie od strony północnej